فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

با من بمان

تو شعر محبوب منی   

تو مامن روح عاشق منی  

هر روز با امیدت بیدار می شوم  

هر لحظه لحظه را با امیدت می گذرانم  

روزهایم پر است از اشتیاق تو  

برایت خانه ای ساخته ام از عشق  

و این خانه را در قلب و روحم بنا کرده ام  

بیا تا خانه ام روشن شود از زیبایی های مکرر  

بیا تا با هم پرواز کنیم در ابدیت  و تا اوج عاشق بودن  

من می خواهم با تو قصه ای نو آغاز کنم 

مجنونی نو و لیلی نو و ... 

تا تو نباشی من ناتوانم در زنده بودن 

من با توام بیدار و خوشحال با من بمان  

با من بمان ....

نظرات 2 + ارسال نظر
تلاله شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 http://talaleh.blogsky.com/

سلام. ممنون از شعری که گذاشتی برام.زیبا بود اگه دوست داشتی لینکت کنم خبرم کن. امید دارم در کنار هم چیزای زیادی یاد بگیریم

خواهش می کنم من هم از وبلاگ زیبای شما لذت برم ... اگر اجازه بدهید من هم تمایل دارم لینک شما را در وبلاگم قرار دهم .
راستی اینکه شما می خواهید منو لینک کنید باعث افتخارمه !

شبنم شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:21

خیلی ممنون که سر زدی ...
ممنون از شعر قشنگی که نوشتی ...

خوشحال شدم از نظراتت من بازم بهت سر می زنم تو هم به من سر بزن ... موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد