فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

سرآغار

سلام ... 

این وبلاگ منه و دوسش دارم !  

شما چطور ؟!!   

 

من نمی دونم شما چجور آدمی هستید و چی رو قبول دارید یا چیو قبول ندارید !  

اما من خودم اینجوریم که ممکنه امروز یه چیزیو قبول داشته باشم ام فردا خلافشو نتیجه گیری کنم و دیگه قبولش نداشته باشم !!! 

   

اما هر کسی هستیو هرچیو قبل داری و هر چیو قبول نداری باید بگم که ... با خودتون کاری نکنید که موقع خواب بی فردا و بی خواب ... به جای اینکه دستتون رو بذارید زیر تنبونتون ... دستتون رو بذارید رو پیشونیتون !!! یا به جای تامل در یه قوس ملایمو یه برجستگی ناز ... برید تو فکر حساب و کتاب و ورشکستگی آردواز !!! 

کاری نکنید که اونقدر تنها بشید از ترس شکستن تنهایی و سکوتتون جرات نداشته باشید درباره اش حتی با خودتون صحبت کنید ؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
تیییزبییین پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:56 http://shole.blogsky.com/

سلام عزیز
راست گفتی
حرفت حسابه
پیش ما هم بیا
ممنون میشم

تی بگ دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 http://tbag-lans.blogsky.com/

ممنون از اظهار لطف و نظرت من هم به وبلات سرزدم ...
وبلاگ جالبی دار ...
موفق باشی بازم پیش من بیا .

خوده خوم دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52

چه عنوانه باحالی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد