فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

امام علی «ع»

سلام می کنم به علی «ع» آن یگانه مردی که همتایش را نه روزگاران دیده اند و نه خداوند آفریده است . مرد خدا ، مرد ایمان ، مرد اسلام ، اولین مسلمان ، اولین امام و ولی پیامبر و ... و من چه می دانم که درباره تو بگویم ؟ علی جان ... مقتدای من تویی .

نظرات 3 + ارسال نظر
تلاله شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01

سلام سلام
مبارک مبارک
به روزم

ممنون و متشکرم .

آدم برفی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:32 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام
به روزم
از همین امشب یلدا مبارک
روز و شب خوش
بدرود

ممنونم ، من هم به پاس اینکه به فکرم بودید و یادم کردین شعری را در وبلاگم در رابطه با شب یلدا به شما تقدیم می کنم .

تلاله شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15

سلام دوست من
ارادت ما رو به علی برسان

علی را وصف در باور نیاید
زبان هرگز ز وصفش برنیاید

سبز و علوی باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد