فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

شب یلدا

 با گرامیداشت شب یلدا و تقدیم به آدم برفی عزیز   :

 

من از نسل شب شکنان روزگارم ،

من از نسل نورآفرینان پاک ،
از سلاله پاک آریائیان بردبارم ،
منم میراث هزار ساله زمین ،
همان ازشرق تا غرب گسترده آغوش ،
همان پیام آور مهر و دوستی ،
همان گرفته در فش آشتی بر دوش
نه خود ستیزم ، نه دیگر ستیز
مرا و یادگاران مرا به نیکی یادآر
که یادگار یادگاران من ، همه شادی است و شادمانی ؛

. . .

شب است و گیتی غرق در سیاهی
شب بلند است و سیاهی پایدار ، ولی
باور به نور و روشنایی است ،
که شام تیره ما را ، از تاریکی می رهاند
و از دل شبهای یلدا ، جشن مهر و روشنایی به ما ارمغان می رساند
تیرگی هاتان در دل نور خاموش باد ،
شب یلدا را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم . . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
آدم برفی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 17:56 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی ممنون از شعر قشنگتون. من کلمه آریایی رو خیلی دوست دارم. و از این که یه ایرانی هستم احساس غرور و افتخار میکنم. باز هم از لطف و مهربانی شما سپاسگذارم.
به امید روزهایی که سرشارند از شادی و موفقیت...
شب خوش

ممنون نظر لطف شما است ... واقعا ایرانی و آریایی بودن افتخار هم داره ... راستی می دونستید ایرانی ها ثروتمندترین در انگلیس ثروتمندترین قشر جامعه هستند ... آیا می دونید ایرانی ها در آمریکا فرهیخته ترین افراد جامعه هستند ... آیا می دونید اگر سه قاره آسیا ، آفریقا و آمریکا رو به هم وصل کنند ایران در مرکز جهان قرار دارد ؟!!!
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد