فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

جهان هر کس به فکر وسعت فکر اوست !

آکواریومی را تصور کنید که ۱۰ ماهی در آن است و در حدود ۱۲۰۰۰ سانتی متر مکعب آب را در خود جای داده است این ماهی های کوچک دنیای خود را در این آکواروم می بینند و حتی به فکرشان هم خطور نمی کند جایی به نام رودخانه - دریاچه - دریا و یا اقیانوس وجود دارد !!   

قبلایه فیلمی دیدم که ویل اسمیت هم در آن بازی می کرد اما الان اسم فیلم یادم نمی یاد اصلا مهم هم نیست اما در این فیلم ویل به یه کمدی سر می زنه که یه عده آدم کوچولو هم در آن زندگی می کردن و اونا فکر می کردن که این کمد بهترین دنیا و برگترین دنیای موجوده و در همین فیلم نشون میده که ویل یه دری رو که روش موشته بود ورود ممنوع باز می کنه و می بینه که دره یه کمده که به دنیای به اصطلاح آدم گنده ها باز می شه !!! 

من همیشه وقتی به آسمان نگاه می کنم با خودم فکر می کنم در این لحظه که من دارم به آشمان و ستاره هاش نگاه می کنم کیه که با ای آکواریومم نشسته و داره به من ذرهء ناچیز نگاه می کنه ؟ ...... !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد