فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

آه کشیدن های متوالی من ...

 آه ...  

آه ای لحظه های خاکستری من  

آه ای رویاهای بر آب رفته من  

آه ای سکوت نشکسته من 

آه ای آه از سینه برون نرفته من 

آه ای غم سنگین من  

آه ای نفس های بریده من  

آه ای روح سرگردان و زخمی من  

آه ای تن خسته و رنجیده من 

آه ای دستان خالی من  

آه ای پاهای آبله بسته من  

آه ای دل شکسته من  

آه ای روزهای تکراری من  

آه ای ثانیه های طولانی من  

آه ای جان زندانی من   

آه ای برادر ای خواهر من  

آه ای پدر و ای مادر من  

آه از این زندگی و روزگار  

آه از قوانین سخت دنیای بیوفا  

آه آی مسعود جان ... خداحافظ  

به یادت هستم ای رفیق .

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه محدثی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25

کشتند,وطن را حراج کردند ماسرکوب شدیم
و سکوت کردیم ولی ازاین به بعد هرگز
سکوت نمیکنم وروز13آبان باشرکت میلیونی
خود درتظاهرات دراتحاد بادانش آموزان
میگویم گواه مرگ دیکتاتور یاردبستانی
ماست
کوچه ها غوغا شده ـ عنتری رسوا شده
دیکتاتور میتازیم، گورتو ما می سازیم
دانشجو بیداره، آزادی رو میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد