فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

فریادی بی سخن تر از سکوت ( بنجامین )

سکوت دردناکتر است یا صدا ؟!

با من هر چه کرد آن آشنا کرد

زندگی بعضی مواقع آنقدر شیرین به نظر میرسه که دلت نمی خواهد هیچ وقت ازش دل بکنی اما بعضی موقع ها بعضی مسائل اینقدر ناراحتت می کنه که ... می خواهی سرت رو اونقدر به در و دیوار بزنی تا مخت پهن بشه روشون !!  

جالب هم اینه که آدم معمولا از دست اونی که براش از همه عزیزتره بیشتر از همه ناراحت میشه چرا ؟ چون هر چه با من کرد آن آشنا کرد ...  

من هیچ وقت از مردم توی کوچه و بازار انتظار ندارم منو درک کنن یا برای ناراحتی های من ، عواطف و احساسات من و خواسته های من واکنشی از خودشون نشون بدن اما کسی که من باهاش رابطه احساسی ، ذهنی و فکری دارم چی ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد